Har hatt øreverk og feber i fem lange dager, så nå håper jeg at litt ro vil få det til å slippe taket, for mannen har ikke tid til å være hjemme med barna denne siste innspurtsuka, så jeg må nødt til å klare meg, og da blir det dessverre mye lettvinte løsninger for barna, og ikke så mye koselige ting vi får til mellom Bhg og legging... Og det vil vi være ferdig med nå! Mor er Max klar for legobygging, tegning og andre ting med barna, så snart energien er tilbake!!! Merkelig følelse å ville noe så mye inni hue, også er ikke kroppen med på gamet... Så vi får håpe det er på vei bort nå! Dette er siste uka før vi skal være ferdig på pk, blir nok litt småplukk igjen i neste uke før festen, men det er ivertfall ikke like fullt kjør den uka som kommer, så da gleder vi oss Max til tid med pappaen!!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar