mandag 8. juni 2015

Dagens

Hei! Idag har dagen vært både lang og kort på en gang! Følte egentlig at arbeidsdagen løp fra meg, men gikk likevel å venta på at dagen skulle bli ferdig... Hjemme var tante og barna hjemme pga planleggingsdag i Bhg, og de har visst hatt en fin dag hjemme, med seiling av seilebåter i damen og besøk av en herjete nabojente x) 
Mor måtte kjøpe seg no snacks for å overleve mandagen, tøft å starte en ny uke når man føler helgen nettopp starta! 

Tante var snill og begynte på middagen for oss, luksus å ha hjelp i hus!

En liten gutt som hoppa over formiddagsluren idag, da sovner han lett i fanget, elsk!

Barnetv er spennans!

Nå er far avgårde igjen som vanlig, og vi har tatt kaffekosen som barna alltid etterspør, blitt en vanesak det der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar