Fredagskvelden var salen full av arbeidene maur som jobba side om side, de siste gikk kl seks morgenen etter (!)
Jobba til ett sjøl, og han andre sto på til halv fire, litt galskap, men kjempegøy å få være med!!
Nå er far et lite slakt på sofaen etter to overhektiske uker, så denne søndagen var litt etterlengtet.. For barna er det å ha tid med pappaen sjeldent og superstas! Men så er det absolutt sånn travelhet vi vil at livet skal ha, etter noen altfor utravle år for pappaen, ivertfall ikke med inspirerende arbeid...
Så nå fortsetter vi i samme driv fremover, tre uker igjen med fullt trøkk på pk, og deretter er ferien like rundt hjørnet, og da gleder vi oss til familietid sammen :)
En liten sniktitt fra fredagskvelden, to timer etter dette var salen full av dekkede bord, og morgenen etter var alle spor av bygningsarbeid slettet... (Amazing!)
Mor fikk tid til litt dugnad sjøl og, takket være snille tante som stiller opp som barnevakt titt og ofte!
Inni her er møbler til de nye rorbuene, GØY!!!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar