søndag 7. juni 2015

Oi! Nå har tia løpt fra meg!

Haha, begynte på et innlegg for leeeenge siden innpå her, men det kom jeg aldri videre på, og så har jeg ikke hatt tid til å blogge siden. Her går livet på høygir for tiden!!! For de som ikke har fått vite det, så har pappaen i huset ENDELIG fått seg en fulltidsjobb som han virkelig brenner for!!! Elektriker på heltid, og mye overtid, uten at det sliter han ut, fordi han syns det er så utrolig gøy! Og på kveldene er det ut igjen på pk, i helgen hadde vi to fester i den nye salen, snakker om full omslutning de siste døgna for å få det ferdig i tide! Både meg og hjelperen (tante Diddi) min var i fullt driv på fridagen min sist uke, og det var så gøy! Vi droppa flere planer bare fordi vi ikke ville gi oss :p

Fredagskvelden var salen full av arbeidene maur som jobba side om side, de siste gikk kl seks morgenen etter (!) 
Jobba til ett sjøl, og han andre sto på til halv fire, litt galskap, men kjempegøy å få være med!! 
Nå er far et lite slakt på sofaen etter to overhektiske uker, så denne søndagen var litt etterlengtet.. For barna er det å ha tid med pappaen sjeldent og superstas! Men så er det absolutt sånn travelhet vi vil at livet skal ha, etter noen altfor utravle år for pappaen, ivertfall ikke med inspirerende arbeid...

Så nå fortsetter vi i samme driv fremover, tre uker igjen med fullt trøkk på pk, og deretter er ferien like rundt hjørnet, og da gleder vi oss til familietid sammen :)

En liten sniktitt fra fredagskvelden, to timer etter dette var salen full av dekkede bord, og morgenen etter var alle spor av bygningsarbeid slettet... (Amazing!)

Mor fikk tid til litt dugnad sjøl og, takket være snille tante som stiller opp som barnevakt titt og ofte!
Inni her er møbler til de nye rorbuene, GØY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar