Uke: 33
Vektøkning fra sist kontroll; 0kg (har visst slutta å legge på meg for en stund, men babyen har nok å ta av :p)
Strekkmerker; ingen nye etter basses beboerskap enda
Søvn; Nattesøvnen er dårlig for tiden, både på grunn av livlig baby, men også på grunn av to storesøsken som ofte våkner og har drømt, må på do, eller prøver seg på å okkupere senga i løpet av natta, og pappaen våkner sjeldent av disse :p i tillegg verker ryggen, og jeg blir noen ganger kvalm av at babyen presser på enkelte blodårer...
Ukas høydepunkt; fullføring av gutterommet som nå er funksjonelt for storebror, og klart for lillebror når han engang flytter inn dit
Ukas lavmål; bekken som nekter å komme tilbake til tidligere status, som forårsaker at mor må ta ting mye mer med ro
Magebevegelser; MER enn nok, nesten så det blir slitsomt, spesielt om kvelden/natta når han roterer rundt så det skvalper på magen
Cravings; sjokomelk og all salt snacks
Kjønn; guttebass
Hodestilling; Han ligger med hode ned, og kommer tydeligvis ikke til å snu seg, får masse kommentarer om at magen har sunket ned veldig tidlig! (Selvom jeg føler han kverker ribbeina mine..)
Plager; Bekkentrøbbel, halsbrann, kverka ribbein, svimmelhet pga lavt blodtrykk
Navel inn eller ut? Inn! (Har aldri kommet ut på meg)
Ringen på (altså hovne hender ja/nei); ringen på, og ingen hovenhet enda!
Hormoner; masse humørsvininger! Lett sint, gla, trist og frustrert. Griner nesten av alt jeg ser på som kan defineres som rørende, og griner av hver minste søte ting barna eller pappaen gjør :p
Hva gleder du deg til? Samling for alle damene til helgen, og mulighet til å sove ut!
Liten update for de som vil ;)
Trivlig å lese, da det fortsatt er i fersk minne for meg. Også fint at du oppdaterer igjen, alltid trivelig å lese :)
SvarSlett