Igår kveld ble jeg virkelig rundlurt av søstre og venner! Jeg kan nesten ikke skjønne det enda! Jeg var egentlig temmelig sikker på at ingen kom til å komme på å lage babyshower for meg, ikke fordi jeg ikke tror jeg har venner som bryr seg, men fordi alles liv er så hektiske for tia! Så jeg hadde egentlig belaget meg på å ikke få det... Så igår var Levi med tante Hilde hjem fra Bhg for å leke med Caspian, stor stas for han, og deilig for mor som lå rett ut på sofaen med sterke kynnere etter en litt heftig rydde og vaskeøkt i 2.etasjen... Tia varte og rakk før far kom hjem, og jeg var nesten redd for at kynnerne skulle gå over til rier uten at han var der for å hjelpe... Endelig kom han, med bilen full av varer, og gjorde seg kjempeopptatt med å sette de på plass, mens han klagde på hvor forferdelig sliten han var, så da jeg fikk melding om at basse ville hjem mannet jeg meg opp og ofret meg for å kjøre å hente, så stakkars sliten pappaen skulle få hvile. Kom frem til huset til Hilde, hvor det egentlig var mistenkelig mørkt, og jeg husker jeg tenkte over at naboene hadde masse biler utenfor og jeg tenkte "åh, så koselig det ser ut med besøk!" La også merke til at den vanlige bilen ikke sto utenfor, men tenkte ikke noe mer over det. Banket stille på og gikk inn, i tilfelle Hilde hadde lagt barna, siden huset var så mørkt og stille. La merke til blant annet Hanne sine sko, og spurte Hilde inn i stua, har du besøk? "Ja", svarte Hilde bare, og da jeg kom inn i stua kom sjokket, en flokk med gode venner sto gjemt inni kroken, og brølte "Surprise!!!!" da jeg kom inn! Nydelig blå pynt florerte, og et dekket bord med alle mulige gode salater og paier og annet sto fremme, jeg ble helt paff der jeg sto, akkurat stått opp fra en time på sofaen, i slaskete genser og bustete hår, snakk om sjokk!! Skalv enda av overveldende takknemlighet over så nydelige venner da jeg la meg noen timer senere... Hilde hadde tilogmed bestilt DEN kaka fra en her som lager skikkelig festkaker, og jeg fikk så masse fint til lille Filip! Gleder meg ekstra mye til han kommer nå... Kommer bilder litt senere...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar