Idag har mor virkelig fått redebyggingsånden over seg, enda det var mest storebror sitt rom som fikk gjennomgå, igår monterte stakkars slitne pappaen en svær hylle på ordre fra en gira og bestemt hormonmamma, og idag fikk endelig alle kassene som har stått strødd på gulvet kommet seg på plass og i system i hylla. Lillebror sitt skap har havna på plass ved siden av basse sitt, og basse har endelig fått en etterlengtet gjennomgang av kleskapet, der lå det jo jammen meg klær i str ett år fortsatt! Kjære meg, gutten har jo blitt tre! Så det ble rensket opp, og henter frem i neste str som har liggi lagra alt for lenge! Godt å få det frem og brukt før det og er for stort :p
Så det var et stykk gla gutt som kom hjem fra Bhg idag, til nytt bord, orden og system, og dermed ble lekene oppdaget på nytt, som det ofte gjør etter en litt sjauing;)
Romdeleren gav rommet mer oppstykking, sånn at lillebror får sin egen lille del, og gjorde at ikke rommet føltes for stort og åpent for storebror som aldri har blitt helt trygg på det... Og alt rotet kom seg opp i høyden og inn i hyller, og det var fortsatt ledige hyller som legoen og andre leker kunne stå framme på, uten å måtte ryddes vekk hver gang. Så nå har de okkupert to hyller hver til sine pågående lekeøkter :)
Gleder meg til å se dem kose seg masse der inne fremover!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar