Liten update herfra :)
mandag 8. februar 2016
Ny hverdag
Fastlåst i sofaen, det er veldig uvant! Bekkenet har endelig gitt klar beskjed, ikke mer sprinting opp og ned trapper på meg! Forferdelig kjedelig for en med såpass lite tålmodighet til stillesittende sysler, og ivertfall nå når senebetennelsen hindrer meg i å strikke! Huff... Håper ivertfall en av de to går fort over... Vet ikke hvor håpefult det er å kunne bli bedre i bekkenet men, er jo lov å håpe... Per nå sitter jeg stuck i senga i 2.etg og vet at det blir et umulig prosjekt å komme seg ned til 1.etg, der badet er og klesvasken som venter på å bli hengt opp er, sukk... Men men, kan jo ikke klage når jeg har verdens beste grunn til å måtte ta det med ro da, teller uker og dager, og gleder meg så veldig til å treffe lillemann! Får bruke tia til å sakte men sikkert gjøre klart til å få en baby i hus, her er det eneste som er anskaffet et stellebord, men både vogn og bilsete brukes midlertidig av fetteren, så det er jo i grunn klart det og... Og babytøyet er jo bare å pakke ut og vaske, så gjenstår det bare seng egentlig... Men det blir kos å gjøre de forberedelsene mens jeg teller ned og gleder meg! Ellers skjer det lite på oppussingsfronten med en busy aksjonspappa på prosjekter stadig, og med biler å fikse på utenom det, men vi stresser ikke, pengene må uansett spares opp, så vi har god tid på oss til å gjøre det som er gratis mens vi sparer, det er dyrt å pusse opp altså! Snakker over 100 000 bare for å få vann og avløp istedenfor brønn og septiktank... Så det må bare vente... Men vi klarer oss fint med det vi har enn så lenge! Eneste som haster er etterisolering, det håper vi å få begynt på asap, ellers er det flaks at lillebror kommer når det begynner å bli vår og varmere vær! Jeg har et lite påbegynt prosjekt på soverommet til storebror, det trenger seg en oppgradering, så når jeg nå har tid må jeg leite litt rundt etter de tinga jeg skal anskaffe, og planlegge litt grundig, og se hvor mye jeg får gjort på egenhånd...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar