torsdag 22. september 2016

Guttene mine...

Idag er jeg endelig i bedre form, og da fikk far i huset endelig gå på jobb, og jeg sitter her med mine to gutter, eldstemann ble hjemme pga feber idag igjen, han er mye syk for tiden, så holder han lett hjemme når han er daff, i håp om at han skal bli helt bra snart! Heldigvis er han superflink til å leke på egenhånd, og ikke så mye masete på mor, så jeg får gjort litt damage-control i huset etter to lange sykdomsdager. For lets face it, han er flink til mye pappaen vår, men å holde orden på huset mens han har barna, er ikke hans sterke side, Hehe...
Så dagen går til rydding og vasking, kos med guttene og generelt småputling her hjemme. 
Slenger med noen herlige bilder av guttene som er så søte sammen;

Ser opp til storebror ;)

Første kaffekopp på over to døgn <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar