mandag 23. mars 2009

Det er åpnet en kilde...

I det siste er det blitt utrolig godt for meg, den nåden som ligger over meg... Alle de mulighetene vi har til å fylle oss med Guds ord om dagen. Tenk at vi kan sitte på bussen, midt blandt folk som hører på tom, meningsløs musikk, og fylle oss med kraft og ånd fra talene og sangene fra menigheten! Også kan vi, ved få museklikk, gå inn på Brunstad.org, en utømmelig kilde med levende vann som vi kan drikke av! Og ikke nok med det, vi får også styrkende meldinger en gang i uka fra Brunstad! Jeg er så utrolig takknemlig for dette! Det er en ufattelig nåde som ligger over oss som er ung idag. Ved å holde blikket sitt festet mot himmelens kyst, og søke Gud, kan man virkelig få full seier om dagen!

2 kommentarer:

  1. Hei! Null med det innlegget å gjøre, men jeg ville bare ønske deg VELKOMMEN I GJENGEN!!! :D

    SvarSlett