
Ja, da var våren her da... Med blomster og sol og fuglekvitter:) Våkner for tiden hver morgen til at sola skinner inn gjennom vinduet mitt og fuglene kvitrer lystig utenfor, hvem vil vel ikke stå opp da??? Nyter å sitte og drikke morgenkaffen mens jeg ser ut på den nydelige soloppgangen som vi har fantastisk utsikt til btw... Bildene er fra en tur jeg tok for et par dager siden og fra hagen igår...




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar