fredag 20. mars 2009

Morgenstund har gull i munn:)



Jeg er en sterk tilhenger av dette ordtaket.
Min morgen... Våknet av meg sjøl før alarmen ringte, hørte fuglene kvitre lystig utenfor, og så at solstrålene begynte å lure seg så stille over fjellene jeg har utsikt mot fra sengen min:) Sto opp og tok med meg kameraet ut, tuslet opp mot huset, og nøt morgenlufta. Så satte jeg på kaffikannen og hørte lyden putre fra den helt inn på badet. Så tok jeg koppen med meg ut i stua og nøt soloppgangen sammen med kaffen:D Høres kanskje utrolig ut for dere som ikke er A-mennesker, men sånn er det faktisk for meg mange morgener, ivertfall når det er sol:)
Knipset litt bilder også, siden jeg hadde så god tid...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar