tirsdag 24. mars 2009

En ny dag...

...med nye muligheter. Tenk at det går an å våkne om morgenen og tenke dette! Jeg ble så utrolig takknemlig da jeg våknet idag, og det første jeg tenkte var den tanken. Hvilken ubeskrivelig nåde det er! Vi er kalt til et liv i forvandling og med Gud på vår side er det fullt mulig å bli helt forvandlet! Vi kan ta hver tanke til fange, og bruke hver dag til en ny mulighet til å få seier! Mange våkner jo og tenker; Å nei, ikke morgen allerede... Sukk, jeg vil ikke stå opp... osv... Disse tankene kan vi, med Guds hjelp bytte ut med oppglødende tanker! For en virkning det vil ha for dagene våre!

5 kommentarer:

  1. Utrolig godt skrevet! En anna ting som er litt i den banen; det å kunne si "endelig mandag" istedet for endelig fredag, feks.. Det er så lett at man går hele uka og tenker på helga og det som skal skje osv, at man glemmer å bruke seg av den dagen idag! Om du skjønner...

    Tusen takk for at du skriver så oppbyggelig godt;)

    SvarSlett
  2. Ja, er enig med deg der. Tenk hvilken glede det kan gi deg hvis du benytter deg av hver eneste dag!

    SvarSlett
  3. jeg har nettopp lest svaret fra stian der det stod:
    OK, takk for tilbudet. Har ikke fått helt komplett oversikt enda. Det har vært litt frem og tilbake ifm hva de skal gjøre selv. Gir lyd fra meg hvis det blir behov.
    bah .. :(
    jaja-- håper det blir behov :P

    SvarSlett
  4. Å... hmm. Ja, får håpe det blir behov da! :)

    SvarSlett