onsdag 16. september 2009

Dagen idag...


Fikk bare et innspill til å skrive litt om hvordan dagen idag har vært, for de som eventuelt vil vite det...:) Dagen begynte med en nydelig morgen der jeg våkna glad og opplagt. Etter en trivelig frokost i hus 33 gikk jeg opp på kontoret for morgenmøte med sjefen:) Så jobba jeg og Louise med å finne ut hvilken bekledning vi i BCCMedia skal ha i framtiden, og etter mye om og men ble vi enige med de andre om et plagg og en profil.

Så rydda jeg litt i mappene mine da brannalarmen gikk, litt vittig da hele kontor-gjengen samla seg rett utenfor mesaninen, vel uvitende om den viktige informasjonen som ble gitt rett rundt hjørne. Vi fikk den med oss til slutt da:P Så var det inn igjen på kontoret etter litt humor og frisk luft, og jeg begynte å jobbe videre med kalenderen for året 2010.

Snille Benni kom etter litt inn med nydelig tysk iskaffe til alle som ville ha, og det var max digg:) Så koste jeg meg med iskaffi og jobba med kalenderen en stund, før jeg fikk tildelt min nye arbeids-stasjon. En Macbook Pro, hmm må si det blir spennende å jobbe med Mac, siden jeg i grunnen er fan av PC, men utfordringer er godt for en:) Nå har jeg gjort ferdig utkast nr 7 av kalenderen, og skal ut og fotografere verdens beste sted fra forskjellige vinkler, siden det er mitt ansvar:):):) I like:)

Ha en fin dag alle mine kjære venner!

3 kommentarer: