torsdag 24. september 2009

Over til Bergen...

Ja jeg var altså en tur over fjellet i et par dager for å besøke familien og hadde noen koselige dager hjemme. Men jeg merka fort hvor kjedelig det er å ha ferie... Dagene går liksom så tregt når man ikke har noe å jobbe med. Så det var godt å være tilbake "hjemme" på Brunstad med arbeid som venta på meg:) Men må jo selvfølgelig si at det var max koselig å se familien igjen, de er så søte de minste, max glad når en kommer inn døra:) Og tantebarna huska meg, heldigvis:) Linnea prata i vei og ble kjempeglad da Tante Wenche kom for å hente henne i barnehagen. Fortalte det til alle barnehagetantene at tante var her osv. Hehe, søtt... Tok ikke så mange bilder dessverre, men ble jo noen da...:)


5 kommentarer:

  1. Jo, ikke sant:) Søsken og tantebarn er koselig:):):)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake til Brunstad!
    Fint at du koste deg i Bergen!

    SvarSlett
  3. Så nydelig bilder! Likte de duse fargene.

    SvarSlett
  4. Tusen takk! :) Liker de selv og. Fint lys i den vinduskarmen, er faktisk søstra mi som har tatt de av meg og han, så hun er flink:) Han er jo fotogen så det holder og, så ikke vanskelig å ta bilde av:) Likte det faktum at han så ut som han faktisk spilte på ordentlig, med justering av ting og tang på keyboardet også:P

    SvarSlett