Fikk en minnelse idag om hvor viktig det er å fylle seg med de rette kilder om dagen og sette av tid til det aller viktigste, nemlig oppbyggelse og bønn... Det er så utrolig lett å la dagene gå og ha det så travelt at en rett og slett glemmer dette! Slik må det ikke være, for det er nedbrytende for oss alle. Vi må alltid ha tid nok til å fylle oss med Guds ord. Ikke glem at det er det som betyr noe!
Hvis du f.eks skal ta lappen, så "glemmer" du ikke å øve og lære for å bli god nok til å bestå! Og hvor mye viktigere er ikke det å lese og lære hva vi må gjøre for å forvandles? Det er så utrolig viktig å huske på!
Fyll mp3spilleren med menighets-sanger og ha bibelen, HV og Smiths Brever på nattbordet istedenfor en annen spennende bok, slike små tiltak kan gjøre at en lettere husker å prioritere denne viktige saken. Husk at det er ditt liv det står om!
Takk til Astrid for påminnelse:) http://1000wordsbyme.blogspot.com/
Ønsker dere alle en seiersrik dag!
Wenche
=) Godt og oppbyggelig innlegg! Så utrolig verdifullt at vi kan ha samfunn! Gla i deg!
SvarSlettTakk Astrid! Helt enig, det er så utrolig verdifullt! Glad i deg og.
SvarSlett