torsdag 17. september 2009

I love my job!

Legger her ut noen bilder jeg tok mens jeg var ute på fotooppdrag igår, legger ikke ut de jeg faktisk var ute for å ta, for de er ikke mine på samme måte, men disse bildene tok jeg ivertfall mens jeg først var ute:) Enjoy de fine høstfargene:)






2 kommentarer:

  1. har dere makroobjektiv? Sykt fine bilder ;)

    SvarSlett
  2. Yepp, to faktisk, bare at det ene er litt ødelagt... I LOVE MACRO!! Takk skal du ha:) Liker fargene spesielt godt...

    SvarSlett