har dere makroobjektiv? Sykt fine bilder ;)
Yepp, to faktisk, bare at det ene er litt ødelagt... I LOVE MACRO!! Takk skal du ha:) Liker fargene spesielt godt...
har dere makroobjektiv? Sykt fine bilder ;)
SvarSlettYepp, to faktisk, bare at det ene er litt ødelagt... I LOVE MACRO!! Takk skal du ha:) Liker fargene spesielt godt...
SvarSlett