Vel, for å fortelle litt så har jeg akkurat kommet meg gjennom en temmelig hektisk uke, som ble avslutta med en kjempegøy konsert jeg filma... Denne uka er heldigvis ikke like hektisk, selvom det jo alltid er noe å gjøre... Men tid til å ta noen bilder har man alltid:) Bildet under her ble tatt av Louise igår, syns det var litt koselig jeg:) Meg med min gode venn, kameraet:P Da var vi ute for å ta noen bilder av Brunstad fra forskjellige vinkler igjen. Må si jeg liker den jobben ass:)
Ellers er det ikke mye å fortelle. Hadde en hektisk men koselig helg med øvelser til konsert + konsert på Søndagen, og kveldene ble tilbrakt med Louise, Vibekke og Ida, kjempekoselig! Håper det ikke er lenge til neste gang du kommer til Brunstad Ida! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar