Det er ikke tull, jeg ser faktisk stjerner! Everywhere! Fordi rundt om ligger det stjerner i alle størrelser og papirtyper. Folk her har nemlig fått litt dilla på de papirstjernene jeg lærte å brette av en i klassen på vgs. Så jeg bretter stadig flere stjerner som pryder kontor-pultene rundt om... Hehe, det er jo litt vittig da.
Ellers er det veldig varierende om det er mye jobb eller lite, sånn som det så ofte er i media. I det ene øyeblikket stresser jeg enormt med å få en eller flere jobber ferdig i tide, mens i neste kan jeg ha ingenting å gjøre... Så det går veldig opp og ned, men det er jo det som gjøre jobben så spennende!:)
Må si jeg stortrives her, legger ved litt bilder som viser hvordan jeg har det på kontoret mitt:)
Jada folkens, dere pryder veggen min:)
SvarSlettÅ eg e så glad for og være på den veggen!!!
SvarSlettåå søte stjerner! :P De må du lære meg en gang ;)
SvarSlettHehe, jeg er glad du er der Johanne:) Koselig å se fjeset ditt hver dag...
SvarSlettKan godt lære deg det en gang Marte, er ikke så vanskelig serru:P Tror folk her er enig med deg at de er søte ja ;) Hehe. Kul gjeng syns jeg:)
Hei weeeenche!!!
SvarSlettSå mange fine bilder du tar. Kjenner igjen de stjernene jah...hehe. Gøy at meg og deg har sånne interne ting:D Så fin vegg du har med bilder, skulle gjerne likt å vert på den....hint hint...(hihi)
Ha en fin dag og husk at jeg savner deg!!
Ingrid
Hei Ingrid!!! Så koselig at du har tatt deg en tur innom bloggen min! Seff skal du få komme opp på den veggen, den er ikke halvferdig engang, har bare aldri fått tid til å fullføre den... Ja de stjernene er kjempegode minner :) Savner faktisk den tiden jeg! Å få være sammen med deg og Johanne hver dag. Savner deg og! Ha en strålende dag du og :) Klem fra en som er glad i deg :)
SvarSlett