...da var lille Amy Elvira kommet til verden... Du verden så rik jeg er! Tenk at jeg har 18 tantebarn allerede!!! Og jeg er ufattelig glad i hver og en av dem:) Jeg er så utrolig heldig som har så mange søte små i livet mitt, de beriker det utrolig mye. Den gleden en får når en gjør noe for de små er ubeskrivelig! Det er så lett å glede barn, de er så takknemlige for alt en gjør! Også har de så tillit til en, det er utrolig koselig å se hvor glade de er i en, og det lyser ut av øynene dems når de ser en:) Så kan love deg at jeg savner å ha dem rundt meg her jeg bor nå... Er ikke det samme uten barn rundt seg. Er litt for bortskjemt når det gjelder å ha barn rundt meg:) Har nesten alltid hatt det vett...
Vel, det var et lite innlegg om generelt det å være tante, selvom det egentlig skulle handle om lille Amy... Men siden jeg ikke har møtt henne ennå er det ikke så mye å skrive foreløbig...
Slenger inn et bilde av meg med lille Lucas Oscar, tatt av min kjære kollega Louise Gilbu:)
Gratulerer som tante igjen :) Det er stort å være tante, det er helt sikkert!
SvarSlettGratulere så mye! Koselig bilde:)
SvarSlettTakk skal dere ha! Er stolt tante ja:) Ligger bilde av henne på Hilde sin facebook hvis dere vil se:)
SvarSlett