onsdag 7. oktober 2009

Du lille skatt, velkommen vær...

...da var lille Amy Elvira kommet til verden... Du verden så rik jeg er! Tenk at jeg har 18 tantebarn allerede!!! Og jeg er ufattelig glad i hver og en av dem:) Jeg er så utrolig heldig som har så mange søte små i livet mitt, de beriker det utrolig mye. Den gleden en får når en gjør noe for de små er ubeskrivelig! Det er så lett å glede barn, de er så takknemlige for alt en gjør! Også har de så tillit til en, det er utrolig koselig å se hvor glade de er i en, og det lyser ut av øynene dems når de ser en:) Så kan love deg at jeg savner å ha dem rundt meg her jeg bor nå... Er ikke det samme uten barn rundt seg. Er litt for bortskjemt når det gjelder å ha barn rundt meg:) Har nesten alltid hatt det vett...

Vel, det var et lite innlegg om generelt det å være tante, selvom det egentlig skulle handle om lille Amy... Men siden jeg ikke har møtt henne ennå er det ikke så mye å skrive foreløbig...

Slenger inn et bilde av meg med lille Lucas Oscar, tatt av min kjære kollega Louise Gilbu:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer som tante igjen :) Det er stort å være tante, det er helt sikkert!

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye! Koselig bilde:)

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha! Er stolt tante ja:) Ligger bilde av henne på Hilde sin facebook hvis dere vil se:)

    SvarSlett