mandag 26. oktober 2009

Good morning!

Ja, her kommer igjen et av mine morgen-favoriserende blogginnlegg. Jeg kan lissom ikke helt forklare hvorfor, men jeg elsker morgener! Det er bare så utrolig digg å våkne til en ny dag! En ny dag med nye muligheter og nye utfordringer, og en ny dag med gode venner som lyser opp dagen! Jeg er så takknemlig for hverdagen min, føler jeg er en av verdens heldigste.

Folka rundt meg gjør hver dag til en fest, og at jeg hver morgen kan glede meg til å gå på jobb. Hvor fantastisk er ikke det? Slenger med noen bilder som kan vise noen andre grunner til å elske morningene... Nemlig soloppgang over BCC og kaffe!!! :) Og selvfølgelig gode venner:)



6 kommentarer:

  1. koselig :) oppdater litt oftere da ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg er et opptatt menneske! Men jo, jeg skal prøve å bli litt flinkere, hvis folk lover å bli litt flinkere å besøke og kommentere ;)

    SvarSlett
  3. Det vie bilde er frekt!!
    Er det det som er tre bilder sammensatt?

    SvarSlett
  4. Takker Andy! Det er fett ikke sant? Må innrømme at jeg er litt stolt av det:) Det er tre bilder sammensatt ja, tok de en tidlig morgen i September, var nydelig lys men dog iskaldt... :P

    SvarSlett
  5. Digger d bilde av kaffekoppen! Flink du! Og d bilde av bryggen:)

    SvarSlett
  6. Takk! Endelig en som liker det, hehe, digger det jeg og. Får så lyst på kaffi når jeg ser det:)

    SvarSlett