fredag 1. april 2011

Bilder - igjen :)

Litt bilder fra kvelden...

Tobias fant fram togskinnene, så Colin kunne leke litt, og jammen ble det ikke suksess, hehe og Baja og Dina ble okkupert de og...

Koselig å passe lillegutt, han sier så mye morsomt, og er ganske kul i grunnen!

Sjekk hvem som har vært flink hos tannlegen da!



Hei!





2 kommentarer:

  1. Fine oppdateringer! Og koslige bilder!:) Ser ut som om dere har det helt topp der dere er:D

    SvarSlett
  2. Takk:) Vi har hatt det supert mens vi har vært sykemeldt, bare hatt det litt for godt trur jeg... :P Vanskelig å skulle tilbake til hverdagen...

    SvarSlett