Tobias fant fram togskinnene, så Colin kunne leke litt, og jammen ble det ikke suksess, hehe og Baja og Dina ble okkupert de og...
Koselig å passe lillegutt, han sier så mye morsomt, og er ganske kul i grunnen!
Sjekk hvem som har vært flink hos tannlegen da!

Hei!


Fine oppdateringer! Og koslige bilder!:) Ser ut som om dere har det helt topp der dere er:D
SvarSlettTakk:) Vi har hatt det supert mens vi har vært sykemeldt, bare hatt det litt for godt trur jeg... :P Vanskelig å skulle tilbake til hverdagen...
SvarSlett