fredag 15. april 2011

Good morning everybody :)

Idag er det en ny dag, en ny mulighet til å benytte hver anledning! Og jeg kjenner jeg er så fantastisk heldig som har den muligheten! La oss huske på dette om dagen :)

Fikk bare litt inspirasjon fra min kjære venn Louise om å ta litt bilder i den fine morgensola, og vips, så blei det noen fine knips av det som spirer og gror i den lille hagen vår, eller dvs de små knoppene som begynner å titte fram fra jorda... Jeg elsker våren! Den er så full av liv og lys! Og spesielt morgenene om våren er litt ekstra glade syns jeg :)

Så her er litt fra dagens knipsing...

Wenche:)




1 kommentar:

  1. Koselig vårstemning ^^ Likte nr.2 veldig godt =D

    SvarSlett