Fikk bare litt inspirasjon fra min kjære venn Louise om å ta litt bilder i den fine morgensola, og vips, så blei det noen fine knips av det som spirer og gror i den lille hagen vår, eller dvs de små knoppene som begynner å titte fram fra jorda... Jeg elsker våren! Den er så full av liv og lys! Og spesielt morgenene om våren er litt ekstra glade syns jeg :)
Så her er litt fra dagens knipsing...
Wenche:)



Koselig vårstemning ^^ Likte nr.2 veldig godt =D
SvarSlett