Sola skinner inn gjennom vinduet, klokka er halv ti og døra går opp og igjen, rørleggeren er endelig her for fikse vaska på vaskerommet! En kopp rykende fersk kaffe er akkurat tømt, og to skiver med nugatti og banan er fortært :) Det står et klestativ foran meg, flytta ut i sola for anledningen, så ikke det står i veien for rørleggeren, og det klestativet er fylt opp av søte, bittesmå klesplagg i fargene, hvit, rosa, brun og gul.... Hvor søtt er ikke det? Ellers lukter huset godt av et vanilje-lys jeg har fått av svigermor, som er tent for å varme opp stua, sammen med masse andre te-lys selvfølgelig. Elsker levende lys! Også er det utrolig praktisk da... :)
Snart får jeg besøk av mine to nydelige svigerinner som skal hjelpe meg å lage deilig lasagne middag til familien, får nemlig huset fullt idag, og det gleder jeg meg til! Eplekake skal bakes, og endel ting handles inn, blir koselig med litt besøk. Huset ble rengjort igår, så idag er det bare kos med å pynte litt og lage mat, herlig:)
Nå begynner snart alt å bli klart til at den lille tulla vår skal komme, klær er kjøpt inn og vaska, og stelleveske med utstyr står klar, mangler bare sengen, og vogna som vi får i påska :) Er så utrolig stas med alt til den lille! Spesielt gøy at alt er så utrolig lite! Meg og mannen har flere ganger stått og kikket på et par sokker eller en body og facinert oss over hvor utrolig lite det er! Gleder oss begge veldig til å kunne kle de søte klesplaggene på veslejenta vår. Ja nå kan a egentlig bare komme for vår del! Så snart vi har fått på plass senga...
Bare et lite statusinnlegg, fordi jeg hadde lyst :)
Trivelig å høre at alt går så bra hos dere! Håper du får en strålende dag idag, den er jo tross alt din.
SvarSlettHilsen Håvard F.
PS: Hils til gubben din fra meg! :)