fredag 8. april 2011

Vårstemning :)

Fikk bare lyst til å dokumentere vårstemningen jeg prøver å få til hjemme i leiligheten :P

Det er så herlig med sola som skinner inn gjennom vinduet og fyller rommet med vår! Og fikk en nydelig plante av svigermor som pryder kjøkkenvinduet og lager deilig vårstemning i hele kjøkkenet og stua ;)


Digger den blå vinflasken!



4 kommentarer:

  1. Oooo:) Liker fargene veldig godt, og bildet! I dag var det sol når jeg kom hjem og d gav en skikkelig vårfølelse! Man blir rett og slett glad i kropp og sjel når solen klarer å trenge igjennom de tykke vestlands-skyene her borte:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hehe, takk! Ja, helt enig, når sola skinner inn gjennom vinduet, da blir en gla ass :)
    Koselig at du kommenterer!

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselige bilder. Savner dere! Kommer dere en tur snart?

    SvarSlett
  4. Takk! Savner dere og! Veldig masse, håper på å få til en tur veldig snart, vi driver å snakker om det ;) Vil så gjerne få til en tur i nærmeste framtid... ;)

    SvarSlett