Fikk bare lyst til å dokumentere vårstemningen jeg prøver å få til hjemme i leiligheten :P
Det er så herlig med sola som skinner inn gjennom vinduet og fyller rommet med vår! Og fikk en nydelig plante av svigermor som pryder kjøkkenvinduet og lager deilig vårstemning i hele kjøkkenet og stua ;)
Oooo:) Liker fargene veldig godt, og bildet! I dag var det sol når jeg kom hjem og d gav en skikkelig vårfølelse! Man blir rett og slett glad i kropp og sjel når solen klarer å trenge igjennom de tykke vestlands-skyene her borte:)
Takk! Savner dere og! Veldig masse, håper på å få til en tur veldig snart, vi driver å snakker om det ;) Vil så gjerne få til en tur i nærmeste framtid... ;)
Oooo:) Liker fargene veldig godt, og bildet! I dag var det sol når jeg kom hjem og d gav en skikkelig vårfølelse! Man blir rett og slett glad i kropp og sjel når solen klarer å trenge igjennom de tykke vestlands-skyene her borte:)
SvarSlettKlem fra meg
Hehe, takk! Ja, helt enig, når sola skinner inn gjennom vinduet, da blir en gla ass :)
SvarSlettKoselig at du kommenterer!
Klem
Koselige bilder. Savner dere! Kommer dere en tur snart?
SvarSlettTakk! Savner dere og! Veldig masse, håper på å få til en tur veldig snart, vi driver å snakker om det ;) Vil så gjerne få til en tur i nærmeste framtid... ;)
SvarSlett