torsdag 24. november 2011

Ekteparstevnet...

Var en fantastisk helg, med samfunn med gode venner og savnet familie, og utrolig godt påfyll til hverdagen! Kan ikke beskrives...

Kvalitetstid med tantene mine :)


Klar for fest, Aurora hadde på seg kjolen som Mormoren har laga, med kjærlighet i hver maske... :) STAS for mammaen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar