torsdag 24. november 2011

Hverdag

Litt hverdagsbilder...

Øver meg litt på å stå...


Er så gla i å leke med Pappaen min...


Farsdagsrose:)



Kvalitetstid med onkel Bendik


Pappa fikser peis...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar