torsdag 24. november 2011

Litt div hverdag...

Litt fra de siste dagene, hjemme hos oss, hos svigers. Vi var på koselig besøk hos Ingrid og Kristian en lørdagskveld, og hadde med oss Colin, det ble en superkoselig kveld! Vi så på Brødrene Løvehjerte, utrolig morsomt å se på gamle filmer! Spesielt sammen med fire filmnerder :P

Bestemor har finni fram denne fine leken til meg, så jeg har noe å gjøre når jeg er på besøk hos henne...


Alt skal tygges på nå når jeg har fått tenner...



Gode venner:)


Jenta som har begynt å stå!



Søta...


Meg og mamma på trilletur, det liker jeg godt!


Steker pannekaker sammen med Bestemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar