torsdag 24. november 2011

Søndagsbesøk.

Vi hadde koselig formiddagsbesøk av Marit og Gerhard! Ungene var så søte atte, koste seg masse med Aurora, og endelig ble lekene i huset innvia:) Var utrolig koselig å få søstra si på besøk, er jo litt savn å bo så langt borte fra familien...

Verdens herligste tvillingpar...


SMASK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar