Da ble det jammen en Bergenstur igjen!
Denne gangen med bil over fjellet, og det ble en skikkelig koselig langtur! Med medbrakt nistemat og snacks gjorde vi turen til en fest :) Og siden vi starta klokka halv syv på morran var vi framme i Bergen allerede halv fire! Det var veldig deilig å ha ettermiddagen og kvelden i Bergen, og deretter vite at vi skulle ha mange fine dager der!
Vi fikk noen flotte feriedager i Bergen, sammen med Hilde og fam, vi fikk besøkt ME, og levert flyttesakene hennes :) Koselig å besøke Abigail og Kjell-Einar, og se hvordan "lillesøstra" vår har det. Vi var ikke helt i form mens vi var der, så vi tok det med ro de fleste dagene. Så var vi i et fantastisk bryllup på Søndagen, og Tobias fikk fiksa hjul-lageret på bilen, slik at vi vendte nesa tilbake til Grenland på tirsdagen, om noe seinere enn beregna :)
Her er noen få bilder fra en fin tur! (en stille stund hos fam Gaasenbeek)
 |
| Øver seg på å perle, visstnok veldig stas! |
 |
| Sjønne Amy perler sammen med Aurora |
 |
| Timo var helt opphengt i å bygge ting, skikkelig flink! |
 |
| Pappa og Rora tegner sammen :) |
 |
| ...og Linnea spiller litt data :) |
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar