mandag 3. september 2012

Bergen igjen!

Da ble det jammen en Bergenstur igjen!

Denne gangen med bil over fjellet, og det ble en skikkelig koselig langtur! Med medbrakt nistemat og snacks gjorde vi turen til en fest :) Og siden vi starta klokka halv syv på morran var vi framme i Bergen allerede halv fire! Det var veldig deilig å ha ettermiddagen og kvelden i Bergen, og deretter vite at vi skulle ha mange fine dager der!

Vi fikk noen flotte feriedager i Bergen, sammen med Hilde og fam, vi fikk besøkt ME, og levert flyttesakene hennes :) Koselig å besøke Abigail og Kjell-Einar, og se hvordan "lillesøstra" vår har det. Vi var ikke helt i form mens vi var der, så vi tok det med ro de fleste dagene. Så var vi i et fantastisk bryllup på Søndagen, og Tobias fikk fiksa hjul-lageret på bilen, slik at vi vendte nesa tilbake til Grenland på tirsdagen, om noe seinere enn beregna :)

Her er noen få bilder fra en fin tur! (en stille stund hos fam Gaasenbeek)

Øver seg på å perle, visstnok veldig stas!

Sjønne Amy perler sammen med Aurora

Timo var helt opphengt i å bygge ting, skikkelig flink!

Pappa og Rora tegner sammen :)

...og Linnea spiller litt data :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar