mandag 3. september 2012

Stevne 2

Vi hadde det SÅ koselig på stevne 2!
Vi bodde sammen med mange jenter, full campingvogn, og hadde mange koselige måltider sammen alle sammen :) I tillegg fikk vi jobbe litt i Oasen, en kjempegøy dag for både Mamma og Pappa, mens Rora koste seg med Tante Line :) Koselig å bli kjent med nye folk og få prøve nye utfordringer!

Det var et veldig godt stevne, veldig fint å få med seg enda et stevne, skikkelig bonus.
Takk alle jentene for all hjelpa og trivselen i campingvogna!

Noen bilder... 

Lillemor leker så fint med biler, og sier brrrrr, brrrrr når hu kjører de bortover veien...

Gøy å leke i Bestemor sine matskap!

På middag hos pappas tante og onkel, og der var det også et gøyt skap til å krabbe inn i!

Store lillemor på ungdomsmøte! Sjarmerte alle på sin vei :)

Meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar