Vi bodde sammen med mange jenter, full campingvogn, og hadde mange koselige måltider sammen alle sammen :) I tillegg fikk vi jobbe litt i Oasen, en kjempegøy dag for både Mamma og Pappa, mens Rora koste seg med Tante Line :) Koselig å bli kjent med nye folk og få prøve nye utfordringer!
Det var et veldig godt stevne, veldig fint å få med seg enda et stevne, skikkelig bonus.
Takk alle jentene for all hjelpa og trivselen i campingvogna!
Noen bilder...
![]() |
| Lillemor leker så fint med biler, og sier brrrrr, brrrrr når hu kjører de bortover veien... |
![]() |
| Gøy å leke i Bestemor sine matskap! |
![]() |
| På middag hos pappas tante og onkel, og der var det også et gøyt skap til å krabbe inn i! |
![]() |
| Store lillemor på ungdomsmøte! Sjarmerte alle på sin vei :) |
Meg :)




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar