Gjett hva! Jeg fikk hjemmelagde kjøttkaker til middag igår jeg! Blanda av mamma, stekt av pappa, og det var, ifølge mamma, "ordentlig husmannskost," og "skikkelig sjarm" å spise det til middag!
Jeg spiste hele porsjonen sjøl, med gaffel og henda, og følte meg ordentlig stor, for det sa Mamma at jeg var:)
Nå har pappa satt igang med å lage noe som mamma har venta lenge på, nemlig levegg! Og han er skikkelig flink med sag og drill! Så nå kan mamma endelig sitte ute i hagen uten å føle seg beglodd:) Og jeg skal få ferdig sandkassa mi! Jippi! Jeg leker masse i den allerede, men det er litt vanskelig å spa i grusen med de små strandlekene mine...
Nå skal mamma, pappa og jeg passe hos tantene og onklene mine noen dager mens Bestemor er helt langt borte i Finland, der alle snakker så rart... Hun måtte nemlig hilse på min nye kusine! Så da må jeg være stor jente og passe på at onkel Colin kommer seg på skolen hver dag! Jeg skal nok sørge for å vekke han tidlig nok... ;)
Det var en liten update fra meg!
 |
| Pappa steker kjøttkaker, ekte hjemmelagde med litt hipp som happ av krydder :) |
 |
| Elsker å rote i skapene til mamma, og krabbe inn der jeg får plass... |
 |
| Nam! |
 |
| Sandkassa mi! (uten sand foreløbig) |
 |
| Flinke pappan min! |
 |
| Slækker`n i stolene mine :) |
Koselige updates`!
SvarSlett:) Så fint med kommentar! Gjør det SÅ mye gøyere å oppdatere! Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere framover, hvis noen er gla for det :P
SvarSlettKult med oppdatering :) Gleder meg til neste ;)
SvarSlett