Igår hadde Aurora en skikkelig rampestrekdag! Vi snakker havreflarn utover hele kjøkkengulvet, som hu selvfølgelig satte seg oppi og knuste enda mer fordi hu skulle "hjelpe til" med å rydde opp, for deretter å klatre opp på spisebordet for å spise på tørkerullpapiret, da hadde hu allerede klart å tømme hele det ene kjøkkenskapet til Bestemor fra før. Så da fikk mamma nok! Så Rora ble plassert i høyestolen, festa godt med seler, mens mamma måtte rydde opp alt sammen. Men det slutta ikke der skjønner du! Etter det var det femti gjentakelser av roting i Bestemors kjøkkenskaper, nestenknusing av en tranflaske, kamera havna nesten i gulvet, tante Dinas nye telefon havna i gulvet, Mammas data havna i gulvet, og da vi våkna til morran idag hadde hu i tillegg klart å styre med ting i biosen på dataen min! Så pappa måtte til for å fikse... Snakker vi rampejente! Så idag er alle dører ut av stua godt lukket, og Aurora har et begrensa område å leke på, og en som passer på til enhver tid, for idag vil vi ikke ha flere katastrofer!
Kommer litt bilder av gårsdagens hendelser senere...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar