lørdag 8. september 2012

Rampestreker

Igår hadde Aurora en skikkelig rampestrekdag! Vi snakker havreflarn utover hele kjøkkengulvet, som hu selvfølgelig satte seg oppi og knuste enda mer fordi hu skulle "hjelpe til" med å rydde opp, for deretter å klatre opp på spisebordet for å spise på tørkerullpapiret, da hadde hu allerede klart å tømme hele det ene kjøkkenskapet til Bestemor fra før. Så da fikk mamma nok! Så Rora ble plassert i høyestolen, festa godt med seler, mens mamma måtte rydde opp alt sammen. Men det slutta ikke der skjønner du! Etter det var det femti gjentakelser av roting i Bestemors kjøkkenskaper, nestenknusing av en tranflaske, kamera havna nesten i gulvet, tante Dinas nye telefon havna i gulvet, Mammas data havna i gulvet, og da vi våkna til morran idag hadde hu i tillegg klart å styre med ting i biosen på dataen min! Så pappa måtte til for å fikse... Snakker vi rampejente! Så idag er alle dører ut av stua godt lukket, og Aurora har et begrensa område å leke på, og en som passer på til enhver tid, for idag vil vi ikke ha flere katastrofer!

Kommer litt bilder av gårsdagens hendelser senere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar