Da var kroppen godt plassert i senga etter en lettere hektisk økt!
Dette er et lite tommel opp innlegg mest til meg selv, som en liten positiv tilbakemelding, får så ofte dårlig samvittighet over alt jeg ikke rekker over de dagene jeg jobber, så at jeg rakk så mye etter jobb idag var superdeilig!
Kvelden besto mye av følgende oppgaver, pluss pakking, kjøkkenrydding/skrubbing og generell rydding og sortering inni skuffer og skap, så deilig med alt som er gjort!
Henge opp klesvask, check! (Et lite triks til de som ikke visste det: eddik+skyllemiddel=all vond lukt borte vekk, og myke deilige plagg som resultat!) I love Big time!!
Igår oppdaget vi at Basse tydeligvis er allergisk mot ananas, (også akkurat det som han er SÅ glad i!). Han fikk ikke sove på kvelden, og etter en times vriing og snuing tok jeg han ut, da oppdaget jeg dette:
Vi dro like godt til legevakta for å sikre at ikke tunga hadde hovna opp, og fikk med oss kløstillende middel hjem igjen, da var klokka blitt elleve og stakkaren sov som en Stein i bilen, og sov tungt hele natta. Heldigvis gikk det over i løpet av natta, men nå må vi passe på at han ikke spiser det mer... :p
Ellers går det mye i jobb og jobbsøking her enda, litt mer å gjøre for far heldigvis, så vi sliter ikke med å fylle opp dagene lenger, de løper avgårde!
Natta!







Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar