Igårkveld kommer vi til å leve lenge på! Etter en arbeidsdag for mor og alene-med-barna-dag for far var det på med finstasen, for vi var nemlig bedt ut på middag med bror og svigerinne! Kino først: American Sniper, dyp, trist men fin film om en sann historie. Så på restaurant for en treretters, nydelig middag! Kvelden dro seg ut i det lengre, og snille tante gav oss ingen tidsbegrensning, men passa til vi kom uansett når! Virkelig en etterlengta helaften!
Våre fantastiske spandable date-kompanjonger!
Så flott med en kveld ute, snille sösken du har! :)
SvarSlett