Tenk at jeg har fått denne helgen, tross alle ting som gikk i veien... En livsendrende mulighet! Må nå bare ikke den bli forgjeves! Må jeg fortsette i det samme spor jeg har begynt nå, å aldri vike til høyre eller venstre!!!
Slipp taket, grip troen! Det kan settes inn i ethvert forhold! Hver gang bekymring vil trenge på når pengene tar slutt, eller jobb-muligheten stadig er like dårlige, så trenger jeg bare å gjøre akkurat dette! Slippe taket på min egen kontroll, og gripe troen på at Gud vil gjøre alt til det beste for oss!!!
Som beskrevet over: livet mitt er forandret etter denne helgen!! Er evig takknemlig, både for oppvekkelsen og for alle gode søstre jeg har fått dele den med!
Lørdagsfrokost med alle søstrene mine og mamma: helt perfekt!
Trengsel om speilet er det hvert år, like humor hver gang!
Mens mor er borte benytter barna anledningen til å gjøre pappa sprø: sofa, vegger, pysj og jente FULL av tusj!!!
Mesterverket på sofaputa... :p
(Skal også nevnes, og senere tas bilde av at jeg kom hjem til en jente med mistenkelig kort pannelugg...)
...mens mor koste seg på fest og ble fornyet innvendig, klar for å møte kaoset hjemme x)
Savnede svigersøstra mi :)
Siste måltid før stevnet var over for vår del...
Vemodig å forlate verdens beste sted som vi er så glad i, og som gir oss SÅ mye hjelp!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar