søndag 24. mai 2015

Feiring av Roramors 4årsdag!

Lørdag feira Aurora bursdagen sin med full jentefest! Tante Dina tegna invitasjoner, som ble kjempefine!
Se da!

Og kvelden før kom snille tante ME å bakte muffins sammen med barna;
Flinke bakegutten :)

Lørdagen ble leiligheten fylt opp med festkledte, viltre jenter som lagde mye leven!

Gøye samtaler rundt bordet, voksduk er gull i barnebursdag!

Rora fikk masse gøye gaver, og vi lekte mange gøye, gode gamle leker som sette halen på eselet, stol-leken og danseleken! 

Og kakene ble fortært med liv og lyst etterpå :)


Rakk ikke ta bilde før kaka var halvveis oppspist :p




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar