Lørdag feira Aurora bursdagen sin med full jentefest! Tante Dina tegna invitasjoner, som ble kjempefine!
Se da!
Og kvelden før kom snille tante ME å bakte muffins sammen med barna;
Lørdagen ble leiligheten fylt opp med festkledte, viltre jenter som lagde mye leven!
Rora fikk masse gøye gaver, og vi lekte mange gøye, gode gamle leker som sette halen på eselet, stol-leken og danseleken!
Og kakene ble fortært med liv og lyst etterpå :)






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar