fredag 3. juni 2016

Dag på stranda!

Fredag var det planleggingsdag i Bhg, og dermed var det tre barn hjemme hele dagen mens pappaen var på jobb, men til vår store gledelige overraskelse jobbet han bare et steinkast unna, istedenfor halvannen time unna, så han kom hjem på lunsj! Et ekstra koselig måltid, som vi satt stor pris på. 

Så fort vi hadde fått rydda opp etter måltidet var det bare å pakke strandbagen, for det var så varmt at det var bare å komme seg på stranda! Vi pakka med oss frukt og grønt, grillmat og snacks, onepiecer, badetøy og håndkler og bar avgårde, fremme på parkeringsplassen innså mor at hun var en person for lite til å frakte alt sammen, men heldigvis møtte vi på en som var på vei ned på stranda med tomme hender! Flaks for oss :)

På stranda var det mange andre kjente, og Aurora sprang ned til vennene sine, men begge guttene mine var så døsige av varmen at de sovnet momentant! Så det ble noen rolige timer på stranda før vi tente grillen, og da vi hadde fått grilla all maten, og venta enda en liten time, dukket det endelig opp en pappa som var vår, (alle de andre pappaene hadde kommet rett fra jobb, men Tobias jobba som vanlig over-overtid x) til og med de pappaene som jobba overtid i byen kom fortere enn han, enda han jobba i nabolaget vårt!) så ja, vi har blitt litt vant til å vente på han nå...

Vel hjemme var det hageryddings og deretter dusjing av sandete barn før leggings, og de sovna momentant i sengene sine, stakkars basse hadde fått feber, var visst ikke helt frisk!
Mamma kokte bringebær og far fant frem is, også koste vi oss med en nydelig dessert bare vi to, ganske koselig det :)
Noen bilder fra dagen:
Glemte skjeer, improvisert yogurt-spising x)

Litt pjusk og sutrete storebror

(Glemte helt å ta bilde av hu glajenta som storkoste seg!)

Deilige gutta mine!

Look who finally showed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar