torsdag 2. juni 2016

Jeg har begynt på ny frisk!

Endelig kom treningslysten tilbake, delvis på grunn av styrkeøkten vi hadde på babykurset på dagtid igår, og delvis på grunn av klærne jeg arvet som må vente til jeg har gått ned en størrelse, men aller mest fordi jeg trenger mer energi i hverdagen!! Jeg løp opp på kleppaksla (en fjelltopp i nærområdet) med Filip i bæreselen etter frokost imorges, og hadde meg en styrkeøkt etter det, målet mitt er å trene tre ganger i uken fremover, og jeg vet jeg kan klare det, for jeg trente to ganger i uka fast før jeg ble gravid! Så lykke til til meg, kommer nok til motivere meg selv ved å skrive litt om det hver gang, så jeg kan keep track over hvor ofte jeg klarer det. Og så har jeg lovet meg selv å blogge oftere også! Elsker å lese tilbake på ifjor når jeg faktisk blogger nesten hver dag hele våren, nå prøver jeg på nytt! Så hvis du syns det er gøy er det bare å følge med, har også satt meg som mål å ta mye flere bilder med kameraet i hverdagen, så hvem vet, kanskje det dukker opp mye bilder også?
Her er ivertfall noen mobilbilder fra de siste to ukene; 

Lille snille lillebror som bare lå å pludra oppi her mens vi var på stranda!

Pappaen fant også noe gøy å gjøre på stranda ;)


Gjengen foran tven, nabohuset er populært!

To gode venner og brødre

På beiseøkt!

Fra en heftig bakedag i forrige uke, Hvor jeg bakte både 8 brød, 16 pizzahorn, 1 eplekake og lagde syltetøy, gøy!

2 kommentarer:

  1. Morro å lese :) og lykke til med trening!
    -Heidi

    SvarSlett
  2. Jeg har vært innom her og lest hver gang du har oppdatert og kommer fortsatt til å lese her, gøy å følge med!

    SvarSlett