Da var vi hjemme fra første innkjøringsdag i Bhg for minsten. Det gikk sånn ca som forventet. Han var limt til meg hele den første halvtimen, men etterhvert som tia gikk utvida han mer og mer avstanden til mammaen og utforska avdelingsrommet. Etter to timer var han veldig mett av folk og trøtt, så da sa vi hade og dro hjem for å få lagt han. Aurora venta hjemme, var nesten alene hjemme de få timene (onkelen var i kjelleren da) og hun følte seg veldig stor og flink som klarte å være alene. Imorgen er det en veldig stor dag for henne! 1.skoledag! Blir bra det, hun sier hun er Max klar! Mamsen er minst like spent...
Pappaen tar dermed neste innkjøringsdag for minsten mens jeg følger Aurora. Blir spennende å se hvordan det blir når han skal gå fra Filip i Bhg, skulle ønske jeg kunne vært begge steder på likt! Men men, det er jo dessverre umulig.
Så da håper jeg at det blir litt jobbing på huset og når mannen endelig er hjemme! Vi får se hva det blir tid til innimellom alt...
Nå skal a mor prøve å få has på alt kaoset som stadig utvikler seg i dette oppussings-prosjektet. Det skulle aller helst vært fem av meg for tiden🙈 men men, får ta en dag av gangen, mer kan man ikke!
Å
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar