Så idag tok jeg grep. Starta dagen med fiber-rik og næringsrik frokost, spiste skikkelig lunsj (ikke bare et par håndfuller nøtter eller et knekkebrød) Jeg var ute hele formiddagen, og gikk meg en tur i høyt tempo. Og snakk om effektiv energi-opparbeiding! Alle de andre dagene trengte jeg å legge meg nedpå lenge før klokka halv seks, mens idag er all trøtthet som blåst vekk! Og det til tross for at jeg tilogmed har glemt allergimedisin i et par dager, og kjenner det klør både her og der... Dagen har gått til litt livredding i den overgrodde Hagen, litt vedhogst, litt sneglemord og litt tur og bærplukking. Viktig å gjøre ting som gjør kroppen godt og, selvom det er supergøy å pusse opp, så er det jo også slitsomt for kroppen! Så den kunnskapen tar jeg med meg videre... nå har jeg spist en omelett til middag, fått barna klar for senga, og er klar for en joggetur så fort de er lagt💪🏻
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar