tirsdag 8. august 2017

Here we go again

Høstvær, nattevåk og hardt arbeid i kombinasjon med sjukdom gående rundt ble for mye for denna kroppen, så dagen idag blir nok tilbrakt på sofaen... igjen... minsten er heller ikke helt pigg, og nettene er mye oppstykket for tia. 
Gårsdagen ble tilbrakt på shopping med størstejenta. Skolesekk og drikkeflaske ble kjøpt inn og nye klær ble det også. Hun var så fornøyd 😍

Nå får vi bare håpe formen kommer tilbake fortere enn fortest slik at man kan jobbe på videre! For denne kulden er ikke særlig artig lenger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar