Gårsdagen ble tilbrakt på shopping med størstejenta. Skolesekk og drikkeflaske ble kjøpt inn og nye klær ble det også. Hun var så fornøyd 😍
Nå får vi bare håpe formen kommer tilbake fortere enn fortest slik at man kan jobbe på videre! For denne kulden er ikke særlig artig lenger...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar