Lagde deilig Macaroni og Cheese til middag, men nydelige baconterninger i, smakte nydelig, og Aurora elsket det! Og deretter ble en bolledeig satt til heving, før jeg fikk rydda hele kjøkkenet, stekt kjøtt til pizzahorn, og lekt litt med aurora, hu storkoste seg med å utforske alle skap og skuffer på kjøkkenet mens jeg bakte, og lot meg få gjøre masse! Deilig med en liten en som blir litt mer selvstendig med tia... Det var koselig å få bake litt, og ha litt tid til lillemor som stadig stakk av med kjøkkenutstyret :P
Litt bilder!



Hu stakk stadig av med smørsmeltekjelen min, den var lissom akkurat passelig for hu! :P

Gøy å høre på musikk på pappas headset!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar