Feira bursdagen med svigers, og fikk frokost på senga av mannen, koselig med bursdag! Fikk tilogmed roser av Rora`s grandtante! Og de står i full blomst ennå :)
Hadde stua full av middagsgjester, og det var kjempekoselig! Hehe, gutta tilbrakte kvelden med å spille bilspill på playstation 1 og Lucky Luke spill på gameboyen (old times memories?):P Og senere på kvelden så vi jentene på New Years Eve :)
Takk for en fin dag!

Frokost på senga!

Roser!

Koselig dekka bord :)

21 and still young! :P

Pappa tok på meg en body der det sto: "Like søt som mamman min..." Det var litt søtt syns jeg...

Gutta spiller!

Tobias koser seg med dessert, og Dina spiller eldgammel gameboy...

Gøy med PS1...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar