fredag 13. april 2012

Colinhelg...

Denne helga skal vi ha Colin, og den har starta bra! Mannen er nede i leiligheten og fikser ting og tang, og meg og Dina skal bake pizza imens... Aurora er i strålende humør og babler ivei, Mamma mamma, babbabbaba, dædædædæ, osv... Koselig å høre på! Blir nok en tipp topp helg med forhåpentligvis noen bilder etterhvert ;)

(En liten titt innom...)
Wenche hehe Caroline! Bedre sent enn aldri!!! Her er litt bilder fra Colinhelga... Lørdagen tok vi med oss Colin ned til leiligheten mens Dina og Kristin passa Aurora, og koste seg ute i finværet :) Da fikk vi gjort masse som vi ellers ikke får gjort med tullemor gående mellom beina på vårs...

Det er veldig koselig å lese bok med Onkel Colin

Jeg fikk lov til å kjøre traktor!!!

Dette var den rareste skapningen jeg noen gang hadde tatt i...

Jeg er en liten luring jeg altså...

Jeg og mamman min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar