Denne helga skal vi ha Colin, og den har starta bra! Mannen er nede i leiligheten og fikser ting og tang, og meg og Dina skal bake pizza imens... Aurora er i strålende humør og babler ivei, Mamma mamma, babbabbaba, dædædædæ, osv... Koselig å høre på! Blir nok en tipp topp helg med forhåpentligvis noen bilder etterhvert ;)
(En liten titt innom...)
Wenche
hehe Caroline! Bedre sent enn aldri!!! Her er litt bilder fra Colinhelga...
Lørdagen tok vi med oss Colin ned til leiligheten mens Dina og Kristin passa Aurora, og koste seg ute i finværet :) Da fikk vi gjort masse som vi ellers ikke får gjort med tullemor gående mellom beina på vårs...









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar