Litt bilder fra en ikke så hektisk, men dog så trivelig hverdag :)
Aurora vokser og blir så fort stor! Nå (når vi var i Bergen) begynte hu plutselig å finne ut at å gå er en fin ting! Så nå tusler hu stadig bortover gulvet når hu finner det for godt, men aldri når vi prøver å få a til å gå selvfølgelig :P Hu er supersosial, og elsker å ha besøk/være på besøk, da kan hu leke så fint i et hjørne atte, men så fort gjestene går fyker hu rett bort til mor og vil opp :P
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar