lørdag 28. februar 2015

Innholdsrik dag!

Idag våkna barna altfor tidlig... Så mor satte på barnetv og la seg igjen... En time senere var vi mer fit for fight, så mor kom seg opp og fikk satt på havregrøten. Far var litt mer treg i hamsen, så det måtte en porsjon med grøt servert på senga til før han våkna skikkelig. Barna kom seg i bhg, og mor og far handla litt og dro hjem for å skrive ut søknader og jobbe med nye søknader. Jeg var superinnstilt på å møte opp på bedriften jeg skulle søke jobb hos, men etter en telefonsamtale viste det seg at det ikke passet akkurat idag, så da ble søknaden sendt på Mail heller. Far satt lenge, leeeenge å knota med en jobbsøknad til en grafisk bedrift, før han kasta inn håndkleet og ba svigerinna si om hjelp, og da skjedde det endelig saker og ting! Søknaden ble ferdigskrivd, portefølje klargjort, og så dro far avgårde på en etterlengtet guttekveld, mens mor gjorde stua klar for jentekveld, altfor lenge mellom de anledningene! Var superkoselig, Aurora var helt i ekstase og ville absolutt ikke legge seg da klokka ble ni, men akk sann, legge seg må man jo til slutt... Levi var mer skeptisk i starten, men elsket all oppmerksomheten likevel, og spesielt den lille babyen som kom på besøk! Herlig å se at barna koser seg sånn når vi får gjester, det gir mersmak! 
Gleder meg allerede til neste anledning!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar