Nå som jeg får sovet ut etter Bhg-levering, og spesielt idag etter å ha lagt oss klokka ni igår kveld, kjenner jeg at litt av energien er tilbake, og jeg har både titakslyst til rydding og matlaging! Det har vært nedprioritert med stor N i lang tid nå fordi energinivået har vært på bånn, håper fødselen starter snart nå når jeg faktisk orker tanken på den! Igår fikk jeg sjauet på kjøkkenet og jenterommet, og idag fikk både stua, gangen og gjesterommet seg en ordentlig omgang, så nå er det bare foreldresoverommet og gutterommet igjen å sjaue! Og igår hadde jeg tilogmed energi til å bake litt og pusle litt ned barna mens pappaen var på dugnad, det er lenge siden jeg orka annet enn å sette på barnetv når han var vekke på kvelden! Yey me! Håper dette varer! Idag står favorittmiddagen på menyen: chicken tandoori, og hvis vi får barnevakt skal meg og mannen ta oss en liten date-night som en siste anledning før det braker løs med barseltid!
Noen bilder fra de siste dagene:
Hjemme fra Bhg med sydd finger, og fikk bli med på barselfest, da pynte han seg like godt med skikkelig finstas! (Helt sjøl!)
Barna finner stadig nye snøklokker rundt om i Hagen, de har spredt seg langt vekk fra bedet! Koselig å få buketter av søte små hender, smask!
Gleder meg til å fylle disse! Med en full isboks med smågodt blir det nok godt fylte påskeegg i år, Hehe...
Sistegjenlevende rose fra buketten fra mannen, og endelig et bilde på veggen! (Og bleiekaka jeg håper å begynne på snart!)
Litt herfra da...












Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar