onsdag 9. mars 2016

Ventetid...

Da var vi passert den gyldne datoen hvor babyen ikke lenger regnes som prematur når han blir født, så hvis han kommer nå vil alt sannsynligvis være helt ferdigutviklet. Dagene går forbi med kynnere av og på, men uten at noe skjer, så jeg jobber med å ikke håpe for mye, men spare på kreftene i tilfelle... Gjør klart det jeg kan til fødselen, lager opp middager og bakst når energien tillater det, holder huset så rent jeg klarer, og forbereder meg best mulig på fødsel! Er veldig VELDIG klar for å møte lille Filip nå!! Så blir like gla og fylt med forventning hver gang jeg våkner med vonde kynnere... Krysser fingrene for at han snart kommer, virker jo absolutt sånn! Men må samtidig passe på å ikke legge hele livet på vent, og lager planer som vanlig, bare ikke like lett å invitere lunsjbesøk eller planlegge shoppingturer når jeg hver morgen går med sterke kynnere som lurer meg til å tro at det er noe på gang, ehe... Men kveldene er stort sett kynner-fri, så da er det lettere å finne på ting, heldigvis!
Er veldig koselig å vaske vognbager, lammeskinn og bilstolpose for å ha det helt klart! Nå står bilseltet klart i bilen, og fødebagen står ferdigpakket ved døra, så skal ivertfall slippe å stresse med noe når det først begynner! Hver kveld er like spennende, og nå har heldigvis pappaen også blitt klar for at minsten skal komme! Nesten utålmodig han og ;)
Liten update herfra;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar