onsdag 30. mars 2016

Due date passert...

Knøttet i magen har glemt noe vesentlig.... Termindato'n var liksom igår! Aldri hadde jeg trodd at vi skulle passere Termindatoen med Filip fortsatt på innsia! Ikke med alle de falske riene jeg har hatt hele den siste mnd... Nå ligger jeg på senga, sliten etter en natt med masse rier, og en dag med ganske vonde rier som kommer fast, forsvinner og kommer tilbake... Nå kjenner mor det godt på tålmodigheten... Det er ikke lett å vite at det enda kan gå to uker med dette her! Men jeg håper inderlig ikke det, iogmed at det er nå vi har en hjelper i huset! Verdens snilleste tante line dukka nemlig opp på døra helt plutselig uten forvarsel, akkurat når det trengtes som mest! Snakker om gledelig overraskelse! Så nå håper vi bare lillebror finner på å komme så fort som mulig! Helst inatt... Om jeg så er sliten er det likevel verdt det, bare å kunne reise opp uten å trenge å tenke på barnevakt osv... Heia Filip! 
Yep, still in There...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar