tirsdag 22. mars 2016

Lykkelig forventning!


Tenk at vi snart skal få legge en liten skatt oppi her! Det er nesten uvirkelig! Selvom det nesten er det eneste hode mitt klarer å tenke på for tiden, så føles det likevel så uvirkelig! Dagene går med til fysisk og psykiske forberedelser på fødsel, og jeg kjenner det skal bli godt å bli kvitt magen og tyngden som presser sånn på bekkenet mitt! Man blir liksom veldig hjelpeløs som mor når man vagger rundt uten mulighet til å bøye seg ned for å plukke opp ting, eller å hjelpe barna av og på med tøy osv... Nå er jeg klar for å kose meg med Filipen i noen uker, og så for å kjøre igang med alle avventende prosjekter både i hus og hage! Blir nydelig å kunne sette igang med dukkestue til Aurora, platting og bålplass, og å gjøre gjesterommet om til skikkelig studio/kontor til mitt eget firma! Spennende tider å gå inn i, gleder meg! Men aller først gleder jeg meg til å nyte barseltiden med lillegutt, det blir så nydelig, og barna gleder seg sånn de og! Tenk så stas det skal bli for de å kose seg med knøttet, kommer nok til å spamme litt da...! 

Stellebordet på soverommet står klart, må få opp et i 1.etg også, der blir det et vegghengt et på gjesterommet tror jeg, og så må vi få en liten sengeplass til han i stua også, som han kan ligge i når jeg oppholder meg nede... Ellers er det aller meste klart nå, og etter enda en bomtur opp på føden er alt ferdigpakket også, så da gjenstår det bare å smøre seg med en god dose tålmodighet! 

En liten update fra storebror som nå har en fint grodd finger, såret ser bra ut, så stingene tar vi av om et par dager, det blir bra, nå får han fortsatt litt panikk når plasteret er av, sikkert på grunn av de lange blåe trådene som stikker ut av stingene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar