Tenk at vi snart skal få legge en liten skatt oppi her! Det er nesten uvirkelig! Selvom det nesten er det eneste hode mitt klarer å tenke på for tiden, så føles det likevel så uvirkelig! Dagene går med til fysisk og psykiske forberedelser på fødsel, og jeg kjenner det skal bli godt å bli kvitt magen og tyngden som presser sånn på bekkenet mitt! Man blir liksom veldig hjelpeløs som mor når man vagger rundt uten mulighet til å bøye seg ned for å plukke opp ting, eller å hjelpe barna av og på med tøy osv... Nå er jeg klar for å kose meg med Filipen i noen uker, og så for å kjøre igang med alle avventende prosjekter både i hus og hage! Blir nydelig å kunne sette igang med dukkestue til Aurora, platting og bålplass, og å gjøre gjesterommet om til skikkelig studio/kontor til mitt eget firma! Spennende tider å gå inn i, gleder meg! Men aller først gleder jeg meg til å nyte barseltiden med lillegutt, det blir så nydelig, og barna gleder seg sånn de og! Tenk så stas det skal bli for de å kose seg med knøttet, kommer nok til å spamme litt da...!
Stellebordet på soverommet står klart, må få opp et i 1.etg også, der blir det et vegghengt et på gjesterommet tror jeg, og så må vi få en liten sengeplass til han i stua også, som han kan ligge i når jeg oppholder meg nede... Ellers er det aller meste klart nå, og etter enda en bomtur opp på føden er alt ferdigpakket også, så da gjenstår det bare å smøre seg med en god dose tålmodighet!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar